פרסום ראשון • 'יום ליום' בקיצוצים: המוסף הפוליטי 'אקטואלי' נסגר

    "מדובר בצעדי התייעלות של העיתון, אנחנו בוחנים עוד אופציות, אין שום קשר לכלום, זו החלטה פנימית של העיתון, וכבר בעבר עשינו היינו מוצפים בעמודי החדשות ועברנו לברודשיט אח"כ ועברנו לטבלואיד. וחלק מהמוסף יופיע בעמודי החדשות"
    איתי גדסי 1 Comment on פרסום ראשון • 'יום ליום' בקיצוצים: המוסף הפוליטי 'אקטואלי' נסגר

    המוסף 'אקטואלי' של ביטאון ש"ס 'יום ליום' נסגר • בעיתון אומרים כי מדובר בצעדי התייעלות • גורם ב'יום ליום': "דרעי צריך להחליט אם הוא רוצה את יום ליום או רוצה עיתון חדש" • הסיפור המלא

    צילום: צעירי ש"ס
    "מדובר בצעדי התייעלות של העיתון, אנחנו בוחנים עוד אופציות, אין שום קשר לכלום, זו החלטה פנימית של העיתון, וכבר בעבר עשינו היינו מוצפים בעמודי החדשות ועברנו לברודשיט אח"כ ועברנו לטבלואיד. וחלק מהמוסף יופיע בעמודי החדשות"
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המוסף הפוליטי והאקטואלי של ביטאון ש"ס "יום ליום" נסגר, והחל מהבוקר, לא הופיע כחלק מהעיתון.

    המוסף "אקטואלי" היה מביא מידי שבוע את הנושאים הפוליטיים שעל סדר היום, הטור "שור מועד" של קובי לוי, ראיונות פוליטיים, טור של הפרשן לענייני ערבים מרדכי קידר, וטור של הפרשן הפוליטי חיים טריקי שכעת קוצץ במחצית ועבר לעמודי חדשות.

    במערכת העיתון הסבירו כי מדובר בצעדי התייעלות של העיתון, אך מתחת לפני השטח הרוחות סוערות. בשנתיים האחרונות הצהיר דרעי מספר פעמים על כוונתו להקים עיתון לש"ס ואפילו עיתון יומי, וביום ליום אומרים כי "לפני שדרעי מחפש להשקיע בעיתון חדש, שישקיע בעיתון הקיים".

    כזכור, בין העיתון "יום ליום" לבין יו"ר ש"ס אריה דרעי נרשמו מספר תקריות בשנה האחרונה, ובין היתר טשטוש תמונתה של השרה מירי רגב שגרמה לסערה, ופרסום מודעה של ארגון הנשים רות קוליאן, שהביאה את אנשי לשכתו של השר דרעי להודיע כי הוא מסי מעליו את האחריות לעיתון.

    גורם ב"יום ליום" אמר ל"קול חי": "למה דרעי לא מחליט מה הוא עושה עם העיתון? שיחליט האם הוא קונה אותו, או שאין לעיתון קשר אליו. זה מונע מהעיתון להתרומם. אבל להצהיר הצהרות בחוץ, ואפילו לא להיפגש עם אנשי עיתון הבית שלך, זו בעיה קשה".

    רונן פרץ מנכ"ל "יום ליום" אמר לאתר "קול חי" כי "מדובר בצעדי התייעלות של העיתון, אנחנו בוחנים עוד אופציות, אין שום קשר לכלום, זו החלטה פנימית של העיתון, וכבר בעבר עשינו היינו מוצפים בעמודי החדשות ועברנו לברודשיט אח"כ ועברנו לטבלואיד. וחלק מהמוסף יופיע בעמודי החדשות".

    מש"ס לא נמסרה תגובה.

    'יום ליום' הבוקר:

    יום ליום

    אקטואלי



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איך נרים ראש מול אחינו הגזענים כאשר כל המערכת מפולגת?